Raadslid

Jaarverslag Midden- en Oost-Brabant 2016

23 maart 2017
  • Cliëntenparticipatie
Jaarverslag Midden- en Oost-Brabant 2016

Het jaarverslag van cliëntenraad Midden- en Oost-Brabant geeft een beeld van de werkwijze en organisatiestructuur van de raad en haar doelstellingen, evenals inzicht in de doelgroepen waarvoor de cliëntenraad werkzaam is.

Inzet voor 2016 was om als cliëntenraad MOB meer zichtbaar te zijn voor de UWV-cliënt. Om dit doel te bereiken hebben raadsleden diverse UWV-activiteiten bezocht. Hierdoor is de betrokkenheid en bekendheid van de cliëntenraad onder UWV cliënten en medewerkers van UWV vergroot.

Ook is een nieuwe werkwijze van adviseren ingevoerd. Dit doet de raad voortaan middels een belevingsverslag met “Tops en Tips”. Deze nieuwe opzet van de belevingsverslagen met Tops en Tips heeft landelijk aandacht gekregen en is door de managers van UWV zeer positief ontvangen.

  • Lees hier het gehele jaarverslag van cliëntenraad MOB.