Raadslid

Na bezoek KCC trots op de medewerkers

8 december 2010
  • Klant & Service
Na bezoek KCC trots op de medewerkers

Ronald Kapel, vice-voorzitter van de raad Noord-Holland Noord, is met enkele andere cliëntenraadsleden op bezoek geweest bij het KCC in Goes. "Nu mochten we eens de andere kant van de lijn ervaren".

Ik ben met nog 15 andere genodigden van diverse clientenraden en een paar personeelsleden van UWV op bezoek geweest aan het Klant Contact Centrum (KCC).
Op vrijdag 26 november 2010 mochten wij op het kantoor aan de
Piet Heinstraat 25, 4461 GL te Goes aanwezig zijn.

Tijdens dit bezoek mochten wij de andere kant van de lijn eens ervaren. Wij zijn bijzonder trots op onze medewerkers die elke dag 25.000 vragen ontvangen en daarvan ruim 90% in één keer beantwoorden. Het opleidingstraject wat daarvoor nodig is, is vrij intensief maar levert onze medewerkers uiteindelijk een erkend vakdiploma op!

We mochten meekijken met een klantadviseur tijdens het uitvoeren van zijn/haar werkzaamheden en hem of haar uiteraard de vragen stellen die u wenst. Ook mochten we achter de schermen kijken. Hoe wordt een contactcenter bestuurd en kan de kwaliteit van een telefoongesprek wel worden gemeten?

Bij de afsluiting van de keuken KCC kreeg ieder een keukenschort als aandenken.
Het is erg intresant om dit eens mee te mogen maken, nu heb ik er een andere kijk op het hele gebeuren, maar ook aantal knelpunten gemerkt, zoals de communiecatie onder de verschillende kantoren en werkpleinen.

Op deze site worden cookies gebruikt, wilt u hiermee akkoord gaan?
Accepteer Weiger