Het jaarverslag 2021: het gaat om verbinding

7 april 2022

Geen thema

Het jaarverslag 2021: het gaat om verbinding

Als er één woord is dat naar voren springt in alle artikelen van de diverse raden in het jaarverslag 2021 en dat haast wel vetgedrukt mag worden, dan is het: verbinding.

Het tweede coronajaar is ons niet in de koude kleren gaan zitten en veel verhalen uit de raden gaan daarover: het soms moeizame vergaderen via Teams, waardoor we het directe menselijke contact misten. Het even naar elkaar kunnen lachen zodat opmerkingen en uitlatingen minder scherp over komen.

We hebben als cliëntenraden stand gehouden, we bleven de verbinding met elkaar zoeken en we kunnen in 2022 weer met elkaar gaan bouwen. Ook daarover gaan de verhalen. UWV blijft zich ontwikkelen en het mooie is dat wij als leden van de cliëntenraden deze ontwikkelingen meemaken en kunnen stimuleren. Zo kunnen we bijdragen aan positieve veranderingen.

Het is - opnieuw - een boeiend jaarverslag met prachtige verhalen geworden: lees het hier. Dank en hulde aan iedereen die heeft bijgedragen!