Hoe ervaren cliënten de dienstverlening van UWV? Daar wilden de medewerkers van de afdeling Bezwaar & Beroep graag meer over weten. Ze nodigden een groep cliëntenraadsleden uit om hun verhaal te delen.
Hoe beleven cliënten hun bezoek aan UWV? De cliëntenraad Gelderland Midden & Zuid zocht het uit. Wat blijkt? De meeste cliënten zijn best tevreden, al kan wat meer voorbereiding en empathie van verzekeringsartsen geen kwaad.
Contact zou maatwerk moeten zijn, vindt de cliëntenraad Noord-Holland Noord. Onlangs deelde de raad deze boodschap met UWV-medewerkers tijdens de wat-beleeft-de-klant-dag in Alkmaar.
Denkt u ook weleens dat de dienstverlening van UWV kan worden verbeterd? Word dan lid van de Cliëntenraad Rijnmond! U geeft samen met andere cliënten advies voor een betere dienstverlening.
Op 23 september was het tijd voor het jaarlijkse congres van alle UWV Cliëntenraden. Met sprekers, workshops, muziek en goede gesprekken. We blikken terug met Adriana Hogendoorn, voorzitter van de Centrale Cliëntenraad en van de Congrescommissie.