Op de bijeenkomsten die wij in het kader van de e-dienstverlening in mei/juni hebben gehouden, zijn nogal wat vragen en opmerkingen gekomen vanuit de zaal. We hebben u toen toegezegd dat we deze vragen en opmerkingen zouden meenemen en hierop terug zouden (...)
De Cliëntenraad Noord neemt eind dit jaar afscheid van een van zijn twee duovoorzitters: Geertje Broekstra. In dit exit-interview kijkt zij terug op enkele bijzondere mijlpalen tijdens een wat zij zelf noemt "inspirerende en enthousiasmerende raadsperiode".
Veel jongeren in de Wajong kunnen qua gezondheid wel werken, maar slechts een beperkt deel van hen doet mee op de arbeidsmarkt. De meerderheid van Wajongers heeft te maken met complexe problematiek en mentale beperkingen die hun functioneren in werk beïnvloeden. (...)
Faillissementen en de Wet verbetering poortwachter. Het zijn enkele van de vele thema’s die het afgelopen jaar bij de Cliëntenraad Limburg de revue passeerden. Niet als vergaderonderwerp, maar als leermoment op een van de drie themadagen die de raad jaarlijks (...)
De Cliëntenraad Noord ijvert al een tijdje voor meer interne naamsbekendheid van het cliëntenraadswerk. ‘Als medewerkers van de divisie Klant en Service meer weten over het werk van de districts cliëntenraden komt dat de dienstverlening aan UWV-cliënten alleen (...)