Het jaarlijkse congres van de cliëntenraad is ook dit jaar weer een moment van ontmoeting, inspiratie en kennis. Het thema 'Werken naar vermogen' was de rode draad van de dag. In de workshops, in de toespraak van Lucille Werner en zelfs in het optreden van (...)
Vanaf heden is er voor gebruikers van deze website een uitgebreide handleiding beschikbaar waarin alle functionaliteiten van de website duidelijk worden uitgelegd.
“De Centrale Cliëntenraad moet proberen om het gat in de dienstverlening dat gaat ontstaan na de beoogde bezuinigingen van UWV te dichten. De visienota zal hierbij helpen,” aldus Henk van Geffen over zijn nieuwe rol als trekker van de visienota Cliëntenparticipatie (...)
Georgette Buch heeft per maart 2011 de cliëntenraad in Alkmaar verlaten waar zij twee jaar lid is geweest: “Lid zijn van de cliëntenraad is mij erg goed bevallen. Alle leden zijn erg gemotiveerd, ook al zijn niet alle doelen direct haalbaar. Het is een hecht (...)
Het klantcontactcentrum van UWV in Groningen is één van de knooppunten tussen UWV en de klant. Dagelijks verwerkt het centrum hier 30.000 telefoontjes. Elf raadsleden brachten op 20 mei een bezoek aan dit Klantcontactcentrum.