Meer in verbinding staan met de cliënt, het afgelopen jaar was dit werk in uitvoering voor Harry Boesveld Raadslid bij GMZ. Raadslid Theo Wilms interviewt Boesveld over zijn persoonlijke aanpak.
Dit jaar werd de leesgroep nieuw leven ingeblazen. Deze groep kritische cliëntenraadsleden beoordeelt de brieven van UWV, om zo te zorgen dat iedereen de inhoud van de brieven kan begrijpen. Maar waar letten zij op? En hoe gaan ze te werk?
Hoe beleven cliënten hun bezoek aan UWV? De cliëntenraad Gelderland Midden & Zuid zocht het uit. Wat blijkt? De meeste cliënten zijn best tevreden, al kan wat meer voorbereiding en empathie van verzekeringsartsen geen kwaad.
Denkt u ook weleens dat de dienstverlening van UWV kan worden verbeterd? Word dan lid van de Cliëntenraad Gelderland Midden & Zuid of Overijssel & Gelderland-Noord! U geeft samen met andere cliënten advies voor een betere dienstverlening.
Als kersvers lid van het redactieoverleg kreeg ik als raadssecretaris van de cliëntenraad GMZ de vraag ‘Kan er een artikel komen over hoe het met de nieuwe Cliëntenraad Gelderland Midden en Zuid gaat?’