Hoe kan Bezwaar & Beroep de cliënt zo snel mogelijk zekerheid geven over de uitkomst van zijn bezwaar? UWV zoekt het uit met 3 lokale pilots en vroeg de cliëntenraden Noord en Overijssel & Gelderland-Noord om advies.
Denkt u ook weleens dat de dienstverlening van UWV kan worden verbeterd? Word dan lid van de Cliëntenraad Gelderland Midden & Zuid of Overijssel & Gelderland-Noord! U geeft samen met andere cliënten advies voor een betere dienstverlening.
Als u ervaart dat de dienstverlening van UWV niet goed verloopt, kunt u een signaal insturen. Salina Grissen-Webbink van de raad Overijssel & Gelderland-Noord legt in deze vlog uit waarover en hoe u een signaal kunt insturen.
De Cliëntenraad Overijssel & Gelderland-Noord vlogt over wat er speelt in de raad. Maak in deze eerste vlog kennis met raadslid Salina Grissen-Webbink.
30 november vond de twintigste kennisdag bij het klantcontactcentrum plaats. Tijdens deze jubileumeditie gebeurde iets bijzonders: er was een telefoonstoring bij het UWV. Desondanks vond Jan Taco Bosma het een leerzame dag.