Hoe kan Bezwaar & Beroep de cliënt zo snel mogelijk zekerheid geven over de uitkomst van zijn bezwaar? UWV zoekt het uit met 3 lokale pilots en vroeg de cliëntenraden Noord en Overijssel & Gelderland-Noord om advies.
Als wettelijk vertegenwoordiger van haar twee beperkte zoons, heeft Lian Roovers veel ervaring met de dienstverlening van UWV. ‘Dat kan beter’, vond ze. Daarom werd ze namens haar zoons lid van de cliëntenraad West-Brabant & Zeeland.
Denkt u ook weleens dat de dienstverlening van UWV kan worden verbeterd? Word dan lid van de Cliëntenraad Gelderland Midden & Zuid of Overijssel & Gelderland-Noord! U geeft samen met andere cliënten advies voor een betere dienstverlening.
Misschien is het ons allemaal wel een keer overkomen, wanneer we bijvoorbeeld 's ochtends in de badkamer in de spiegel kijken, en ons plots afvragen: 'had ik het anders kunnen doen?'
Als u ervaart dat de dienstverlening van UWV niet goed verloopt, kunt u een signaal insturen. Salina Grissen-Webbink van de raad Overijssel & Gelderland-Noord legt in deze vlog uit waarover en hoe u een signaal kunt insturen.