De cliëntenraad Midden- & Oost-Brabant schrijft geregeld ‘belevingsverslagen’ over bijeenkomsten van UWV. Wat is het doel van deze verslagen? En hoe dragen ze bij aan de verbetering van de dienstverlening?
Als u ervaart dat de dienstverlening van UWV niet goed verloopt, kunt u een signaal insturen. Salina Grissen-Webbink van de raad Overijssel & Gelderland-Noord legt in deze vlog uit waarover en hoe u een signaal kunt insturen.
De cliëntenraden delen hun belangrijkste momenten en grootste successen van 2018. Een jaarverslag vol verhalen over goede gesprekken, mooie verslagen en geslaagde adviezen.
UWV vroeg de cliëntenraad Groot Amsterdam om advies bij de verbouwing van de UWV-locatie Delflandlaan in Amsterdam. Het advies van de Cliëntenraad heeft eraan bijgedragen dat het gebouw na de verbouwing beter toegankelijk is voor alle cliënten.
Steeds meer UWV-zaken worden online geregeld. Niet iedereen kan even makkelijk met die ontwikkelingen meekomen. Jan Schrik van de Cliëntenraad Noord-Holland Noord vertelt hoe zijn raad voor minder digivaardige en laaggeletterde cliënten opkomt.