Hoe beleven cliënten hun bezoek aan UWV? De cliëntenraad Gelderland Midden & Zuid zocht het uit. Wat blijkt? De meeste cliënten zijn best tevreden, al kan wat meer voorbereiding en empathie van verzekeringsartsen geen kwaad.
Denkt u ook weleens dat de dienstverlening van UWV kan worden verbeterd? Word dan lid van de Cliëntenraad Gelderland Midden & Zuid of Overijssel & Gelderland-Noord! U geeft samen met andere cliënten advies voor een betere dienstverlening.
Als kersvers lid van het redactieoverleg kreeg ik als raadssecretaris van de cliëntenraad GMZ de vraag ‘Kan er een artikel komen over hoe het met de nieuwe Cliëntenraad Gelderland Midden en Zuid gaat?’
Wat gebeurt er in het Klantencontactcentrum? Om cliënten zo goed mogelijk te kunnen helpen, is het belangrijk om dat te begrijpen, vindt Natasja Otten. Op de Kennisdag KCC liep ze mee met een klantadviseur om meer over het KCC te leren.
Als u ervaart dat de dienstverlening van UWV niet goed verloopt, kunt u een signaal insturen. Salina Grissen-Webbink van de raad Overijssel & Gelderland-Noord legt in deze vlog uit waarover en hoe u een signaal kunt insturen.