Het UWV-pand in Groningen was aan een update toe. De bouwplannen lagen klaar, maar waren ze klantvriendelijk genoeg? De cliëntenraad Noord wierp een kritische blik op de plannen en gaf doeltreffende tips.
Hoe kan Bezwaar & Beroep de cliënt zo snel mogelijk zekerheid geven over de uitkomst van zijn bezwaar? UWV zoekt het uit met 3 lokale pilots en vroeg de cliëntenraden Noord en Overijssel & Gelderland-Noord om advies.
Meer leren over wat er in de regio speelt én invloed uitoefenen op de dienstverlening van UWV. De cliëntenraad Noord doet het in een vruchtbare samenwerking met managers en andere cliëntenraden in de 3 Noordelijke arbeidsmarktregio’s.
Hoe ervaren cliënten de dienstverlening van UWV? Daar wilden de medewerkers van de afdeling Bezwaar & Beroep graag meer over weten. Ze nodigden een groep cliëntenraadsleden uit om hun verhaal te delen.
Contact zou maatwerk moeten zijn, vindt de cliëntenraad Noord-Holland Noord. Onlangs deelde de raad deze boodschap met UWV-medewerkers tijdens de wat-beleeft-de-klant-dag in Alkmaar.