In gezamenlijk overleg tussen de voorzitters van de cliëntenraden Noord, Overijssel en Gelderland-Noord en Gelderland Midden en Zuid (NOG) is begin dit jaar besloten een Werkgroep Handhaving NOG in het leven te roepen. Handhaving is namelijk een belangrijk (...)
Een collega-raadslid ontdekte na ontvangt van zijn Jaaropgave van het UWV, dat hij zijn persoonlijke gegevens via het doorzichtige venster van een gesloten envelop kon lezen. Deze collega vond het niet fijn dat zijn persoonlijke gegevens zo door anderen te (...)
Vorig jaar november bracht Leo Verschuur (61), lid van de Cliëntenraad Gelderland Midden-Zuid, met een aantal collega’s een bezoek aan het Klant Contactcentrum van UWV in Goes. En daar vielen hem als “ervaringsdeskundige”een aantal zaken op. “Ik heb tot (...)
Verschillende leden van de werkgroep Sociaal Medische Zaken van de cliëntenraad Gelderland Midden & Zuid hielden in mei en juni voor het eerst een enquête op het UWV-kantoor in Arnhem onder de bezoekers die een afspraak hadden bij een verzekeringsarts of (...)
Heeft het Werkplein een koffieautomaat, toiletten en zijn die schoon? Is de ontvangst goed en informeren de werkcoaches u goed? Het zijn enkele van de vele vragen in een enquête die de commissie Werkbedrijf van de cliëntenraad Gelderland Midden & Zuid op (...)