Raadslid
Bureau 2Tact verzorgt al tien jaar trainingen voor cliëntenraadsleden. Hiermee krijgen ze gereedschap in handen om hun functie goed te vervullen. Dat komt hun eigen effectiviteit en dat van de hele cliëntenraad ten goede, zegt trainer Yvonne van Houdt
21 december 2012

Geen thema

Op de bijeenkomsten die wij in het kader van de e-dienstverlening in mei/juni hebben gehouden, zijn nogal wat vragen en opmerkingen gekomen vanuit de zaal. We hebben u toen toegezegd dat we deze vragen en opmerkingen zouden meenemen en hierop terug zouden (...)
21 december 2012

Geen thema

Zo aan het eind van het jaar is het altijd goed om terug te kijken op de afgelopen twaalf maanden, maar vooral ook vooruit te kijken naar het jaar dat komt. Wat hebben we met elkaar bereikt in 2012? Hoe hebben we dat gedaan? En vooral ook: Hoe kunnen we (...)

De Cliëntenraad Noord neemt eind dit jaar afscheid van een van zijn twee duovoorzitters: Geertje Broekstra. In dit exit-interview kijkt zij terug op enkele bijzondere mijlpalen tijdens een wat zij zelf noemt "inspirerende en enthousiasmerende raadsperiode".