Het klantcontactcentrum van UWV in Groningen is één van de knooppunten tussen UWV en de klant. Dagelijks verwerkt het centrum hier 30.000 telefoontjes. Elf raadsleden brachten op 20 mei een bezoek aan dit Klantcontactcentrum.
Paul Kluwen is als voorzitter van de hoofdredactie van de cliëntenraad trots op de nieuwe website. “We zijn er het afgelopen jaar heel intensief mee bezig geweest, en nu kunnen we er echt mee werken.”
Deze week een interview met Tabe Hoornstra, lid van de cliëntenraad Noord en de commissie Communicatie & Signalen. Hoornstra heeft zich bezig gehouden met de pilots ‘Schrijnende Situaties’ en ‘Niemand Buiten de Boot’ die het probleem van de verdwaalde cliënten (...)
De verdwaalde cliënt kan geholpen worden, denkt Maaike Zorgman. Zij was op bezoek bij de pilots 'Niemand buiten de boot' en 'Schrijnende situaties'. Daarin is aangetoond dat als we ons richten op de klant in plaats van op de procedure, dat medewerkers echt (...)
Frans Kamps is sinds juni 2010 lid van de centrale cliëntenraad van het UWV. Hij wil graag zinvol bezig zijn en heeft heel bewust de keuze heeft gemaakt om lid te worden: “Elke kans om in beleid mee te kunnen denken moet je aanpakken,” aldus Kamps. “Ik heb (...)